Ambea publicerar årsredovisning med kvalitets- och hållbarhetsrapport för 2019

Ambeas årsredovisning för 2019 publiceras idag i pdf-format på ambea.se och biläggs även detta pressmeddelande. Årsredovisningen innehåller också kvalitets- och hållbarhetsrapporten för 2019. Tryckt version kommer att finnas tillgänglig för distribution under vecka 20.

För mer information, vänligen kontakta:

Jacob Persson, Head of Group Business Control & Investor Relations
Telefon: +46 (0)708 64 07 52
E-post: ir@ambea.se

Ambeas presstjänst
Telefon: +46 (0)10 33 00 501
E-post: press@ambea.se

Denna information är sådan som Ambea AB (publ.) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 9 april 2020 kl. 07:00 CET.

Ambea är Sveriges, Norges och Danmarks marknadsledande privata omsorgsföretag med omkring 900 enheter och omkring 26 000 medarbetare. Inom vår företagsgrupp erbjuder vi boende, stöd, utbildning och bemanning inom vård och omsorg. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Bolaget grundades 1996, har huvudkontor i Solna och är noterat på NASDAQ i Stockholm.  www.ambea.se

Tillbaka till pressmeddelanden